quarta-feira, 11 de junho de 2014

La Corea del Sud sta affrontando una delle peggiori relitti.

La Corea del Sud sta affrontando una delle peggiori relitti.

In secondo luogo, gli scritti dei profezie Jucelino, il traghetto a sinistra Incheon verso isola di Jeju dovrebbe sprofondare nella mattinata di Mercoledì (16) in Corea del Sud con 475 passeggeri a bordo, in gran parte studenti. E avremmo un gran numero di morti di innocenti. Inoltre, Jucelino ha inviato una lettera alla scuola della Corea del Sud in Danwon a nome del vice preside della Corea del Sud Danwon, il signor Kang Min-Gyu e ha detto in una lettera che avrebbe accompagnato gli studenti della scuola, ma ha anche chiesto Per evitare questo viaggio dal 16 aprile 2014, per la gita in barca avrebbe la possibilità di affondare.

Una lettera inviata il 31 Maggio 2007, per l'allora presidente Roh Moo-Hyun è stato citato su questo incidente e ha avvertito che avrebbe inviato una lettera con una copia per l'ambasciata della Corea del Sud (copia della lettera qui sotto)
Le cause dell'incidente sono per motivi di negligenza e meccanici problemi (mancanza di manutenzione). Ma il problema principale, un forte rumore quando il traghetto si fermava all'improvviso. Questo può significare che la barca si è arenata, colpendo la schiena o che si è schiantato in un oggetto sommerso.
Un altro fatto commentato da Jucelino stato anche caricando il traghetto, portando a 150 veicoli, spostato e punta la barca.
Purtroppo, ci dispiace la morte di queste persone innocenti, ma abbiamo fatto di tutto per cercare di evitare una simile tragedia, ma per mancanza di ascoltare il nostro consiglio spirituale è stato detto che molto tempo fa, il fatto è venuto a buon fine, dice Jucelino
Che Dio vi benedica tutti

www.jucelinoluz.co.uk

www.jucelinoluz.com


Korea t'Isfel qed tiffaċċja waħda mill-agħar tifrik.

It-tieni nett, il-kitbiet ta 'l-profeziji ta Jucelino, l-lanċa xellug Incheon lejn gżira f'Jeju se sink fil-għodu tal-Erbgħa (16) fil-Korea t'Isfel ma' 475-passiġġiera abbord, l-aktar studenti. U rridu naraw numru kbir ta 'mwiet ta' innocents. Barra minn hekk, Jucelino bagħat ittra lill-iskola tal-Korea t'Isfel fil Danwon f'isem il-deputat kap tal-Korea t'Isfel Danwon, Mr Kang Min-Gyu u qal fl-ittra li kien se jakkumpanja l-istudenti fl-iskola, iżda huwa wkoll talab biex jiġi evitat dan il-vjaġġ minn April 16, 2014, għall-vjaġġ dgħajsa jkollhom il-possibbiltà ta 'għarqa.

Ittra waħda mibgħuta 31 Mejju, 2007, għall-allura President Roh Moo-Hyun kien ikkwotat dwar dan l-inċident u wissiet li hija kienet ser tibgħat ittra b'kopja lill-Ambaxxata tal-Korea t'Isfel (kopja tal-ittra hawn taħt)
Il-kawżi tal-aċċident huma għal raġunijiet ta 'negliġenza u mekkaniċi problemi (nuqqas ta' manutenzjoni). Iżda l-problema prinċipali, storbju qawwi meta l-vapur kien jieqaf f'daqqa. Dan jista 'jfisser li d-dgħajsa inkalja, laqtu l-dahar jew li ġġarraf ġo oġġett mgħarrqa.
Fatt ieħor ikkummenta mill Jucelino kien ukoll iċċarġjar tal-ferry, li jġorru 150 vetturi, mċaqalqa u laħaq il-boat.
Sfortunatament, aħna jiddispjaċina-mewt ta 'dawn in-nies innoċenti, imma aħna ma kollox biex jippruvaw jevitaw tali traġedja, iżda għal nuqqas li wieħed jisma' pariri spiritwali tagħna kien qal li ilu, il-fatt daħal fil-qofol tiegħu, jgħid Jucelino
Mejju God bless inti kollha

www.jucelinoluz.in






www.jucelinoluz.com

Nenhum comentário:

Postar um comentário