sábado, 21 de junho de 2014

Tam Incidente sta completando sette anni

Tam Incidente sta completando sette anni

(Tribute per i passeggeri e tutto l'equipaggio)

Il volo TAM 3054 era un volo operato da compagnia aerea brasiliana TAM, che collegava le città di Porto Alegre e San Paolo con un aereo passeggeri Airbus A320-233 PR-MBK prefixo
Jucelino Luz, ha inviato molte lettere per cercare di evitare l'incidente.

http://www.jucelinodaluz.com.br/
Tra i contatti di scritti spirituali anche parlato con un segretario della società che ha chiamato Jucelino luz per verificare se la lettera che aveva inviato è stato effettivamente scritto da lui stesso.

Il 17 luglio 2007 l'unità oltre la fine della pista 35L a Congonhas durante l'atterraggio, arrivando a urtare contro un deposito di carichi TAM del situato vicino alla fine della 17R pista, sul lato opposto del viale Washington Luís confinante con l'aeroporto. 187 persone erano sulle attrezzature; non c'erano sopravvissuti. Ci sono altri dodici morti nel terreno. Il volo 3054 è stato il peggior incidente nella storia dell'America Latina per 22 mesi, fino a quando il volo Air France 447 il 31 maggio 2009, oltre ad essere l'incidente peggiore e più mortale che coinvolge un Airbus A320 in tutto il mondo. Il volo Airbus A320 TAM 3054 ha lasciato il Salgado Filho International Airport a Porto Alegre alle 17h16 legato a Congonhas a San Paolo. Era già buio quando l'aereo è atterrato sulla pista 35L a 18h51  
.
Difficoltà di frenata il motore in motore sinistro e destro retromarcia ad alta velocità, l'aereo ha fatto un giro a sinistra e siamo andati fuori pista nella sua terza finale, che copre più parte di un prato. Dopo aver attraversato in volo su Washington Luís Avenue, che confina con l'aeroporto, l'aereo ha colpito parte della copertura di un distributore di benzina e poi si è schiantato in un edificio TAM Express (costo del servizio di TAM), che si trova sul lato opposto del viale. Quando si attraversa Washington Avenue Louis l'aereo ha colpito anche la parte superiore di alcune automobili.

Il velivolo aveva "un sacco" di combustibile al momento dello sbarco, e lo shock del velivolo con il quattro-store TAM espresso provocato un grande incendio nel sito. Il fuoco ha compromesso la struttura dell'edificio, che è stato successivamente imploso.

Al momento della TAM Airbus portando una quantità di carburante molto superiore a quello che ci vuole per andare da Porto Alegre a San Paolo (Brasile), questo fatto potenziato gli effetti dell'esplosione e del fuoco intervenuti dopo la collisione con la costruzione TAM sulla terra .

Il kerosene in eccesso nei serbatoi dell'aeromobile, pur non violando alcuna regola del trasporto aereo, presenta un ulteriore rischio inutile, anche rappresentando una pratica relativamente comune tra le maggiori compagnie aeree brasiliani.

Uno dei più importanti esperti di medicina legale penale dal Brasile, Reginaldo Tirotti, ha analizzato la lettera che è stata inviata alla compagnia TAM, e ha confermato la veridicità di esso
e ha emesso una relazione tecnica (copia allegata qui)

Il giorno dopo l'incidente, TAM ha cambiato il numero che rotte tra Porto Alegre e San Paolo volo. Lasciando identificare come JJ 3054 e venne ad essere identificata dalla sigla JJ 3046.

Tutte le 187 persone sull'aereo morirono nella collisione con l'edificio. Undici le persone che hanno lavorato nel palazzo TAM Express e un tassista che era alla stazione di benzina accanto morto nella collisione, per un totale la morte di 199 persone.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Tam Accident qed ilesti seba 'snin

http://www.jucelinodaluz.com.br/

(Tribute għall-passiġġieri u l-ekwipaġġ)

It-titjira TAM 3054 kien titjira operata minn AIRLINE Brażiljan TAM, konnessi-ibliet ta 'Porto Alegre u Sao Paulo użu ta' ajruplani tal-passiġġieri prefixo Airbus A320-233 PR-MBK
Jucelino Luz, mibgħuta bosta ittri lill jippruvaw jevitaw dak l-inċident.
Bejn kuntatti ta 'kitbiet spiritwali tkellmu wkoll ma' Segretarju tal-kumpanija li tissejjaħ luz Jucelino biex tikkonferma jekk dik l-ittra huwa kien bagħat kien attwalment miktub minnu stess.

Fit-17 Lulju, 2007, l-unità passat it-tmiem tal 35L runway fil Congonhas Airport waqt l-iżbark, li ġejjin bump kontra depożitu tagħbijiet TAM li jinsab qrib it-tmiem tal-17R runway, fuq in-naħa opposta tal-avenue Washington Luís jmissu mal-ajruport. 187 nies kienu fuq it-tagħmir; ma kien hemm ebda superstiti. Hemm tnax-imwiet oħra fil-ħamrija. It-titjira 3054 kien l-agħar tiġrifa fl-istorja tal-Amerika Latina għal 22-il xahar, sakemm l-Air France Titjira 447 31 Mejju, 2009, minbarra li l-agħar u qattiela inċident li jinvolvi A320 Airbus fid-dinja. It-titjira Airbus A320 TAM 3054 ħalla l Salgado Filho Ajruport Internazzjonali f'Porto Alegre fil 17h16 marbuta li Congonhas Ajruport São Paulo. Kien diġà skur meta l-ajruplan żbarkati fit 35L runway fil 18h51
.
Diffikultajiet fl-ibbrejkjar tal-mutur fil-magna xellug u lemin reverse b'veloċità għolja, il-pjan għamel dawra tax-xellug u marru off-binarju tielet finali tagħha, li jkopru aktar minn parti minn lawn. Wara li jaqsmu jtiru fuq Washington Luís Avenue, li l-fruntieri l-ajruport, l-inġenji laqat parti mill-kopertura ta 'stazzjon tal-gass u mbagħad ġġarraf f'bini TAM Express (ħlas għas-servizz TAM tal), li jinsabu fuq in-naħa opposta tal Avenue. Meta jaqsmu Washington Avenue Louis-pjan intlaqtu saħansitra l-quċċata ta 'xi karozzi.

L-ajruplan kien "ħafna" ta 'karburant fil-ħin tal-ħatt, u l-xokk ta' l-ajruplan bl-erba 'ħwienet TAM Express ikkawża nar kbir fuq is-sit. Il-nar kompromessa l-istruttura tal-bini, li sussegwentement ġiet imploded.

Fil-ħin ta 'l-Airbus TAM twettiq ammont ta' karburant li kien ferm ogħla milli jieħdu biex imorru minn Porto Alegre għal São Paulo (Brażil), dan il-fatt jitqawwa l-effetti tal-isplużjoni u n-nirien seħħet wara l-kolliżjoni mal-bini TAM fuq l-art .

Il-pitrolju li jibqa 'fit-tankijiet tal-ajruplani, waqt li ma jiksrux xi regola tal-avjazzjoni, jippreżenta riskju addizzjonali bla bżonn, anke jirrappreżenta prattika relattivament komuni fost ajru ewlenin Brażiljani.

Wieħed mill-esperti forensiċi Kriminali aktar importanti mill-Brażil, Reginaldo Tirotti, analizzat l-ittra li ntbagħtet lill-ajru TAM, u huwa kkonferma l-veraċità ta 'din
u ħarġet rapport tekniku (kopja mehmuża hawnhekk)

Fil-jum wara l-inċident, TAM biddlu n-numru tat-titjira li rotot bejn Porto Alegre u São Paulo. Leaving tidentifika kif JJ 3054 u beda jiġi identifikat mill-inizjali JJ 3046.

187 In-nies kollha fuq il-pjan miet fil-ħabta mal-bini. Ħdax-persuni li ħadmu fil-bini TAM Express u xufier tat-taxi li kien fl-istazzjon tal-gass bieb li jmiss mietu fil-ħabta, li jammontaw l-mewt ta '199 persuna.

Nenhum comentário:

Postar um comentário