terça-feira, 5 de agosto de 2014

Cutremur poate ucide sute de oameni nevinovați în China, spune Jucelino

Cutremur poate ucide sute de oameni nevinovați în China, spune Jucelino


Un cutremur puternic poate rock-o regiune muntoasă din sud-vestul Chinei în această duminică trei-08 din 2014, ea poate ucide cel puțin 300 de persoane și răni pe alții mai mult de 1800, în conformitate cu informațiile de Jucelino Luz. Cu zeci de oameni vor fi raportate ca dispărute în noaptea de duminică, numărul morților va fi de așteptat să crească, spune Jucelino.

Cutremurul, care va lovi la mai mult sau mai puțin 16:30, cu un preliminar și va prezenta un raport cu magnitudinea de 6,0 în județul Ludian în provincia Yunnan, dar va fi, de asemenea, simțit în două provincii adiacente, în conformitate cu previziunile sale, el a scris într-o scrisoare care a fost trimis autorităților de anul trecut.

"Potrivit visele mele, am căzut la pământ și a rămas acolo până la scuturarea sa oprit, iar apoi am plâns și a strigat," Și m-am trezit în curând, pentru că a fost ca un coșmar, atunci când am ajuns acest vis am fost călătoresc în Oslo Norvegia la casa unui jurnalist Ann Kristin care au ajutat pentru a trimite această scrisoare autorităților ulterior.

Tocmai am amintesc în septembrie 2012, un cutremur cu magnitudinea de 5,6 a lovit în aceeași zonă, omorând 81 persoane și rănind 821. În anii 1970, două cutremure puternice a ucis mai mult de 15.000 de oameni din provincie. Am avut, de asemenea, aceste vise și pentru mine au fost foarte teribil, pentru că a fost ca un mijloc de transport am fost acolo, cu toate că persoanele care suferă, și m-am simțit foarte prost cu această ocazie.

În această scrisoare mi-am confundat cu mine și am scris despre un plan care ar putea scădea în jos de o vreme rea, și taifunul care ar lovi Taiwan, și am scris numele gresit al zborului GE 222, și în loc să-l am scris jos companii aeriene Malaezia. Dar nu dd-l corecteze pentru că am fost într-o grabă de a dezvălui informațiile autorităților chineze.
În 2008, am avut același sentiment, când am ajuns prezicerile la un cutremur puternic în provincia Sichuan, care a ucis mai mult de 70.000 de oameni. Atunci când o serie de cutremure a lovit provincia Gansu din nord-vestul Chinei, în 2013, am suferit prea mult. și care mi-a facut destul de un pic a fost faptul că oficialii chinezi și organizațiile guvernamentale s-au grabit la zona afectată pentru a oferi asistență și confort pentru oamenii nevinovați.

Cutremurul 2008 a ridicat, de asemenea, problema de construcție care nu corespund de multe școli și alte clădiri care sa prabusit.

În visele mele am fost afară, în ploaie, și am văzut cele mai multe dintre casele de pe dealurile care se ridică mai sus de sat cu un colaps.

"Exista replici constante", spune Jucelino. "Puterea este în jos, totul e întuneric afară, și eu sunt foarte speriat când am avut acest vis."

Jucelino Nobega da Luz

pentru mai multe informații: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário