terça-feira, 5 de agosto de 2014

Potres lahko ubil na stotine nedolžnih ljudi na Kitajskem, pravi Jucelino

Potres lahko ubil na stotine nedolžnih ljudi na Kitajskem, pravi Jucelino


Močan potres lahko rock gorato območje na jugozahodu Kitajske tej nedelja, 3 avgust 2014, lahko ubila najmanj 300 ljudi in poškoduje več kot 1800 drugim, glede na informacije, ki Jucelino Luz. Z bo na ducate ljudi poroča, da manjkajo v nedeljo zvečer, se pričakuje, smrtnih žrtev narašča, pravi Jucelino.

Potres, ki bo udaril po bolj ali manj 4:30 s predhodnim in bo poročala magnitudo 6,0 v Ludian County v provinci Yunnan, temveč bo čutiti tudi v dveh sosednjih pokrajinah, po njegovih napovedih je zapisal v pismu, ki je bil pošlje organom lani.

"Po mojih sanjah, sem padel na tla in tam ostal do leta stresanje ustavil, nato pa sem jokala in jokala," In sem Zbudil kmalu, ker je bil kot nočna mora, ko sem gotten te sanje sem potoval na Oslo Norveška v hiši novinarja Ann Kristin, ki je pomagal, da pošlje to pismo oblasti kasneje.

Pravkar sem se spomniš septembra 2012, 5,6-velikost potres isto območje, ki je terjal 81 ljudi, ranjenih 821. Leta 1970, dve močni potresi umrlo več kot 15.000 ljudi, v provinci. Prav tako sem imel te sanje in za mene so bili zelo grozno, ker je bil kot prevoz sem tam bil z vsem tem ljudem, ki trpijo, in sem se počutil zelo slabo, je ob tej priložnosti.

V tem pismu sem zmeden sam sem pisal o letalu, ki bi spustnem s slabega vremena, in tajfun, ki bi prizadel Tajvan, in sem napisal napačno ime letom GE 222, in namesto nje sem napisal dol Malezija letalskih prevoznikov. Ampak nisem dd popraviti, ker sem bil v naglici, da razkrije informacije, ki jih kitajske oblasti.
Leta 2008, sem imel enak občutek, ko sem prišel na napovedi, da močan potres v provinci Sečuan, ki je ubila več kot 70.000 ljudi. Ko je serija potresov hit provinci Gansu na severozahodu Kitajske v letu 2013, ko sem trpel preveč. in to me je zelo malo, je dejstvo, da so kitajski uradniki in vladne organizacije odhitela na prizadetem območju ponuditi pomoč in udobje do nedolžnih ljudi.

Potres 2008 postavljeno tudi vprašanje gradnje podstandardnih mnogih šolah in drugih stavb, porušenih.

V sanjah sem bil zunaj na dežju, in večina hiš sem videl na hribih, ki se dvigajo nad vasjo, ki ima propad.

"Obstaja stalne popotresnih sunkov," pravi Jucelino. "Moč je navzdol, vse je temno zunaj, in res me je strah, ko sem imel te sanje."

Jucelino Nobega da Luz

Za več informacij: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário