terça-feira, 5 de agosto de 2014

Zemestrīce var nogalināt simtiem nevainīgu cilvēku Ķīnā, saka Jucelino

Zemestrīce var nogalināt simtiem nevainīgu cilvēku Ķīnā, saka Jucelino

Spēcīgs zemestrīce var rock kalnainajā reģionā dienvidrietumu Ķīnā šo svētdien, 2014.gada 3.augustā, tā var nogalināt vismaz 300 cilvēku, un ievainot vairāk nekā 1800 citiem, saskaņā ar informāciju par Jucelino Luz. Ar desmitiem cilvēku tiks ziņots kā trūkst svētdienas naktī, bojā gājušo skaits būs pieaugs, saka Jucelino.

Zemestrīce, kas būs streiks vairāk vai mazāk 16:30 ar iepriekšēju un ziņos lielumu 6,0 in Ludian County Yunnan provinces, bet arī jūtama divu blakus esošu provincēs, pēc viņa prognozēm, viņš rakstīja vēstulē, kas bija nosūtīts iestādēm pagājušajā gadā.

"Pēc maniem sapņiem, es vienkārši nokrita zemē un palika tur līdz kratīšana apstājās, un tad es raudāju un raudāju," Un man bija waked up drīz, jo tas bija kā murgs, kad man ir gotten šo sapni es biju ceļojumā uz Oslo Norvēģija namā žurnālists Ann Kristin, kas palīdzēja, lai nosūtītu šo vēstuli, lai iestādes pēc tam.

Es tikai atceros 2012 gada septembrī, 5,6-apjoms zemestrīce skāra vienu un to pašu teritoriju, nogalinot 81 cilvēkus un ievainojot 821. In 1970, divas spēcīgas zemestrīces nogalināti vairāk nekā 15000 cilvēku provincē. Man bija arī šos sapņus un man tie ir ļoti briesmīgi, jo tas bija, piemēram, transportu man bija tur bijis ar visu, ka cilvēki cieš, un es jutos ļoti slikti šajā gadījumā.

Šajā vēstulē man bija sajaukt ar sevi, un es rakstīja par plaknē, kas nolaižamā ar sliktiem laika apstākļiem, un viesuļvētras, kas skāra Taivānu, un es uzrakstīju nepareizu vārdu lidojuma GE 222, un tā vietā, lai to es uzrakstīju leju Malaizija aviokompānijām. Bet es dd ne labot to, jo es biju steigā atklāt šo informāciju, lai Ķīnas varas iestādes.
2008, man bija tāda pati sajūta, kad es saņēmu prognozes uz spēcīgu zemestrīci Sičuaņas provincē gāja bojā vairāk nekā 70000 cilvēku. Kad virkne zemestrīces skāra Gansu provincē ziemeļrietumu Ķīnā 2013, man bija cietusi pārāk daudz. un, kas padarīja mani diezgan nedaudz bija fakts, ka Ķīnas amatpersonas un valdības organizācijām, steidzās uz skartajā zonā, lai piedāvātu palīdzību un komfortu uz nevainīgiem cilvēkiem.

2008 zemestrīce arī izvirzīja jautājumu par nestandarta būvniecības daudzās skolās un citās ēkās, kas sabruka.

Sapņos es biju ārā lietū, un es redzēju, lielākā daļa māju kalnos, kas paceļas virs ciemata, kam sabrukumu.

"Ir pastāvīga aftershocks" Jucelino saka. "Jauda ir uz leju, tas viss ir tumšs, un es esmu patiešām nobijies, kad man bija, ka sapnis."

Jucelino Nobega da Luz

Lai iegūtu plašāku informāciju: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário