terça-feira, 5 de agosto de 2014

Deprem Çin'de yüzlerce masum insanları öldürmek, Jucelino diyor

Deprem Çin'de yüzlerce masum insanları öldürmek, Jucelino diyor

 Güçlü bir deprem, bu Pazar, 2014 3 Ağustos'ta Çin'in güneybatısındaki dağlık bölge kaya olabilir, en azından 300 kişiyi öldürmek ve 1.800 'den fazla yaralamasına, Jucelino Luz bilgilere göre yapabilirsiniz. Onlarca kişi Pazar gecesi eksik olarak rapor edilecektir ile, ölü sayısının artması beklenmektedir, Jucelino diyor.

Bir ön daha fazla ya da daha az 04:30 grev ve Yunnan Eyaleti Ludian County 6.0 büyüklüğünü bildirir ancak deprem, aynı zamanda bir mektupta yazdığı tahminlere göre, iki komşu ilde hissedilecek geçen yıl makamlara gönderilir.

"Rüyalarımda göre, sadece yere düştü ve sallayarak durdu, ve sonra ağladım ve ağladım kadar orada kaldı," Ve ben geziyordu bu rüya aldık kabus gibiydi çünkü yakında uyansaydım sonradan yetkililere mektubu göndermek için yardımcı bir gazeteci Ann Kristin evinde Oslo Norveç.

Ben sadece Eylül 2012 hatırlıyorum var, bir 5.6 büyüklüğünde deprem 81 kişinin ölümüne ve 821 yaralı, aynı alana isabet. 1970'lerde, iki güçlü deprem ilinde 15.000 'den fazla kişi öldü. Ben de o hayalleri vardı ve ben bütün bu insanların acı ile olmuştu bir ulaşım gibiydi, çünkü benim için çok korkunç, ve ben bu vesileyle çok kötü hissettim.

Bu mektupta kendim karıştı vardı ve ben yazdım ben bir kötü hava aşağı düşeceği bir düzlemde, ve Tayvan'ı vurmak istiyorsunuz tayfun hakkında yazdı ve ben uçuş GE 222 yanlış adını yazdı ve bunun yerine var Malezya havayolları aşağı. Ama Çinli yetkililere bilgileri ifşa acele oldu çünkü onu düzeltmek değil dd.
Ben 70.000 'den fazla kişinin ölümüne Sichuan Eyaleti güçlü bir deprem tahminler var 2008 yılında, ben, aynı hissi vardı. Depremler bir dizi 2013 yılında Çin'in kuzeybatısındaki Gansu Province vurduğunda, ben çok fazla acı vardı. ve biraz Çinli yetkililer ve kamu kuruluşları masum insanlara yardım ve konfor sunmak için etkilenen bölgeye koştu olmasıydı bana yaptı.

2008 deprem de çökmüş bir çok okul ve diğer binaların altı inşaat konusunu gündeme getirdi.

Rüyalarımda ben yağmurda dışında olduğunu, ve ben bir çöküş sahip köyün üzerinde yükselen tepelerde evlerin çoğunu gördüm.

"Sürekli artçı vardır," Jucelino diyor. "Gücü dışındaki tüm karanlık, aşağı, ve ben bu rüyayı ne zaman gerçekten korkuyorum."

Jucelino Nobega da Luz

Daha fazla bilgi için: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário