terça-feira, 5 de agosto de 2014

Maavärin võib tappa sadu süütuid inimesi Hiinas, ütleb Jucelino

Maavärin võib tappa sadu süütuid inimesi Hiinas, ütleb Jucelino

Võimas maavärin saab rock mägipiirkonnas Hiina edelaosa see pühapäev 3. august 2014, see võib tappa vähemalt 300 inimest ja vigastada üle 1800 teistega, vastavalt teavet Jucelino Luz. Kümneid inimesi on teatatud puudu pühapäeva õhtul, hukkunuid on oodata tõusu, ütleb Jucelino.

Maavärin, mis lööb rohkem või vähem 16:30, mille esialgne ja kannab suurust 6,0 Ludian County Yunnani provintsis, kuid on tuntav ka kahe kõrvuti provintsid, vastavalt oma prognoose ta kirjutas kirja, mis oli saadetakse asutused eelmisel aastal.

"Vastavalt minu unistused, ma kukkusin maha ja jäi sinna kuni raputades peatunud, ja siis ma nutsin ja nutsin," ja ma pidin Ärkasime kiiresti, sest see oli nagu õudusunenägu, kui olen saanud seda unenägu olin reisivad Oslo Norra maja ajakirjanik Ann Kristin, kes aitasid saata selle kirja asutused hiljem.

Olen lihtsalt meeles september 2012, 5,6-suurusjärgu maavärin tabas sama ala, tappes 81 inimest ja vigastades 821. 1970ndatel kaks tugevat maavärinad tapnud rohkem kui 15.000 inimest provintsis. Mul oli ka neid, unistused ja minu jaoks olid nad väga kohutav, sest see oli nagu transport Olin seal koos kõik, et inimesed kannatusi ja tundsin väga halb selle visiidiga.

Selles kirjas olin segaduses ise ja ma kirjutasin umbes lennuk, mis rippmenüüst poolt halb ilm ja taifuun, mis tabas Taiwani ja ma kirjutasin vale nime lennu GE 222, ja selle asemel, et seda ma kirjutasin alla Malaisia ​​lennufirmad. Aga ma dd pole õige, sest ma olin kiirusta avalikustama teabe Hiina ametivõimud.
Aastal 2008 oli mul sama tunne, kui ma sain ennustused võimas maavärin Sichuani provintsis, mis tappis rohkem kui 70.000 inimest. Kui rida maavärinaid tabanud Gansu provintsis Loode-Hiina aastal 2013, olin kannatanud liiga palju. ja mis tegi mind üsna vähe oli asjaolu, et Hiina ametnikud ja valitsusväliste organisatsioonide kiirustasid mõjutatud ala pakkuda abi ja lohutust süütuid inimesi.

2008 maavärin ka tõstatas mittevastavate ehitus paljud koolid ja muud hooned, mis varises.

In my dreams olin väljas vihma ja ma nägin enamik maju mäed, mis tõuseb üle küla, mille kollaps.

"Seal on pidev järeltõuked" Jucelino ütleb. "Võimsus on alla, see on kõik pime ja ma olen tõeliselt hirmul, kui mul oli see unistus."

Jucelino Nobega da Luz

Lisateave: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário