terça-feira, 5 de agosto de 2014

Zemetrasenie môže zabiť stovky nevinných ľudí v Číne, hovorí Jucelino

Zemetrasenie môže zabiť stovky nevinných ľudí v Číne, hovorí Jucelino


Silné zemetrasenie môže rock horský región juhozápadnej Číne v tomto Nedeľa 3.srpna roka 2014, môže to zabiť najmenej 300 ľudí a zranenia viac ako 1800 ďalších, podľa informácií z Jucelino Luz. S desiatky ľudí budú hlásené ako chýbajúce v nedeľu večer, bude počet obetí sa očakáva nárast, hovorí Jucelino.

Zemetrasenie, ktoré udrie na viac či menej 16:30 s predbežná a budú hlásiť veľkosti 6,0 v Ludian kraja v provincii Jün-nan, ale bude tiež cítil v dvoch susedných provinciách, podľa jeho predpovedí napísal v liste, ktorý bol zašlú orgánom v minulom roku.

"Podľa mojich snov, som padol na zem a zostal tam až do trepanie sa zastavil, a potom som plakala a plakala," a ja som sa zobudil skoro, pretože to bolo ako nočná mora, keď som dostala tento sen som bol na ceste do Oslo Nórsko v dome novinárov Ann Kristin, ktorí pomohli poslať ten list orgánom po tom.

Práve som sa spomenúť v septembri 2012, 5,6 magnitúdy zemetrasenia rovnakú oblasť, zabíjanie 81 ľudí a zranených 821. V roku 1970, dva silné zemetrasenie zahynulo viac ako 15.000 ľudí v provincii. Mal som tiež tie sny, a pre mňa boli veľmi hrozné, pretože to bolo ako prepravu Bol som tam so všetkými, že ľudia trpiaci, a cítil som sa veľmi zle pri tejto príležitosti.

V tomto liste som zmätený sám a ja som písal o lietadle, ktoré by rozbaľovacieho zlým počasím, a tajfúnu, ktorý by zasiahol Taiwan, a ja som napísal zle meno letu GE 222, a namiesto toho som napísal dole Malaysia Airlines. Ale ja dd nenapraví to, pretože som bol v zhone oznámiť informácie, ktoré čínske úrady.
V roku 2008, mal som rovnaký pocit, keď som sa dostal do predpovede na silnom zemetrasení v provincii S'-čchuan, ktorá zabila viac ako 70.000 ľudí. Keď séria zemetrasení zasiahla provinciu Kan-su na severozápade Číny v roku 2013, som trpela príliš veľa. a že zo mňa celkom dosť, bola skutočnosť, že čínski predstavitelia a vládne organizácie ponáhľal do postihnutej oblasti ponúknuť pomoc a útechu na nevinných ľudí.

V roku 2008 zemetrasenie sa tiež zaoberal otázkou o neštandardné konštrukcii mnohých škôl a ďalších budov, ktoré sa zrútili.

V mojich snoch som bol vonku v daždi, a videl som väčšinu domov na kopcoch, ktoré sa zdvihnú nad dedinou, ktorá má kolaps.

"Existuje neustále otrasy," hovorí Jucelino. "Sila je dole, je to všetko vonku tma, a ja som naozaj strach, keď som mal ten sen."

Jucelino Nobega da Luz

Ďalšie informácie: www.jucelinodaluz.com.br
http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário