terça-feira, 5 de agosto de 2014

Potres može ubiti stotine nevinih ljudi u Kini, kaže Jucelino

Potres može ubiti stotine nevinih ljudi u Kini, kaže Jucelino


Snažan potres može rock planinsko područje jugozapadne Kine na ovim nedjelja 3. kolovoz 2014, to može ubiti barem 300 ljudi i ozlijediti više od 1.800 drugima, prema informacijama iz Jucelino Luz. Uz desetke ljudi će biti prijavljena kao nestala je u nedjelju navečer, broj poginulih će se očekuje da će rasti, kaže Jucelino.

Potres, koji će udariti na više ili manje 16:30 s preliminarni i da će izvješće magnitude 6,0 u Ludian županije u provinciji Yunnan, ali će se osjetiti u dvije susjedne provincije, prema njegovim predviđanjima, napisao je u pismu koje je poslan na vlasti prošle godine.

"Prema mojim snovima, samo sam pao na tlo i ostao do potres prestao, a onda sam plakala i plakala," I ja sam se probudio prije jer je bilo poput noćne more, kada sam dobivši taj san sam putovala na Oslo Norveška na kuću novinar Ann Kristin koji su pomogli da se pošalje pismo vlastima nakon toga.

Upravo sam se sjetiti u rujnu 2012, potres magnitude 5,6-pogodio isto područje, ubivši 81 ljudi i ranivši 821. Godine 1970, dva jaka potresa u pokrajini poginulo više od 15.000 ljudi. Imao sam i one snove i za mene su bili jako strašno, jer je to bilo poput transporta sam bio tamo sa svim tim ljudima koji pate, i osjećao sam se vrlo loše, tim povodom.

U tom pismu sam zbunjen sam i sam pisao o avionu koji bi spuštaju po lošem vremenu, i tajfun koji je pogodio Tajvan bi, i ja sam napisala pogrešan naziv leta GE 222, a umjesto toga sam pisao dolje Malezija Airlines. Ali nisam dd ga ispraviti, jer sam bio u žurbi da objavi podatke o kineskim vlastima.
U 2008, imao sam isti osjećaj, kada sam dobio predviđanja za snažan potres u pokrajini Sichuan u kojem je poginulo više od 70.000 ljudi. Kada je serija potresa pogodila Gansu provincije u sjeverozapadnoj Kini u 2013, imao sam trpio previše. I to me jako malo bila je činjenica da su kineski dužnosnici i vladinih organizacija požurili na zahvaćena područja ponuditi pomoć i utjehu nevine ljude.

Potres 2008 također postavila pitanje na nekvalitetan izgradnju mnogih škola i drugih zgrada koje su propale.

U snovima sam bio vani na kiši, a vidio sam većinu kuća na brežuljcima koji se uzdižu iznad sela ima kolaps.

"Postoji stalna potresa", kaže Jucelino. "Vlast je dolje, to je sve tamno vani, a ja sam stvarno prepala kad sam imao taj san."

Jucelino Nobega da Luz

Za više informacija: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário