terça-feira, 5 de agosto de 2014

Trzęsienie ziemi może zabić setki niewinnych ludzi w Chinach, mówi Jucelino

Trzęsienie ziemi może zabić setki niewinnych ludzi w Chinach, mówi Jucelino





Potężne trzęsienie ziemi może rock w górzystym regionie południowo-zachodnie Chiny na tę niedzielę, 03 sierpnia 2014 roku, może zabić co najmniej 300 osób, a ponad 1800 zranić innych, zgodnie z informacjami z Jucelino Luz. Z dziesiątki ludzi będą zgłaszane jako brakujące w niedzielę w nocy, będą oczekiwać ofiar rośnie, mówi Jucelino.

Trzęsienie ziemi, które uderzy w mniej więcej 16:30 w wstępny i będzie zgłaszać wielkości 6,0 w Ludian County w prowincji Yunnan, ale będą odczuwalne również w dwóch sąsiednich województw, według jego przepowiedni, które napisał w liście, że był wysyłane do władz w zeszłym roku.

"Według moich marzeń, po prostu spadł na ziemię i pozostał tam aż do potrząsanie zatrzymał, a potem płakał i wołał:" A ja nie obudził się tylko dlatego, że było jak koszmar, kiedy mam zdobyć ten sen Byłem w drodze do Oslo Norwegia w domu dziennikarza Ann Kristin który pomógł wysłać ten list do władz później.

I pamiętaj tylko we wrześniu 2012 roku, trzęsienie ziemi wielkości 5,6-hit tego samego obszaru, zabijając 81 osób i raniąc 821. W 1970 roku, dwa silne trzęsienia ziemi zginęło ponad 15000 ludzi w prowincji. Miałem również te marzenia i dla mnie były straszne, bo to było jak transport Byłem tam z wszystkimi, że osoby cierpiące, i czułem się bardzo źle z tej okazji.

W tym liście ja mylić sam i pisałem o samolocie, który spadnie w dół o złej pogodzie, a tajfun, który uderzył na Tajwanie, a ja napisałem złą nazwę loty GE 222, a zamiast niego napisałem dół Malaysia Airlines. Ale nie dD poprawić, bo byłem w pośpiechu do ujawnienia informacji władz chińskich.
W 2008 roku, miałem to samo uczucie, kiedy mam prognoz do potężnego trzęsienia ziemi w prowincji Syczuan, który zabił ponad 70.000 ludzi. Po serii trzęsień ziemi hit prowincji Gansu w północno-zachodnich Chinach w 2013 r., I poniósł zbyt wiele. i że ze mnie trochę to fakt, że chińscy urzędnicy i organizacje rządowe rzucili się do danego obszaru, aby zaoferować pomoc i komfort dla niewinnych ludzi.

Trzęsienie ziemi 2008 poruszyła również kwestię niskiej budowy wielu szkół i innych budynków, które zawaliły.

W moich snach byłam na zewnątrz w deszczu, i widziałem większość domów na wzgórzach, które wznoszą się nad miejscowością o upadek.

"Istnieje ciągłe wstrząsy," Jucelino mówi. "Moc jest w dół, to wszystko jest ciemno, a ja jestem naprawdę przerażona, gdy miałem ten sen."

Jucelino Nobega da Luz

więcej informacji: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-china.htm

Nenhum comentário:

Postar um comentário